fbpx

Дигитален маркетинг и Акаунт менаџмент

Сте се запрашале ли некогаш што се треба да знаете за да имате успешна кариера во дигиталниот маркетинг? Многу е едноставно: „content & media“. Да знаете каква содржина да напишете ( тоа ќе го изучите на предметот content marketing ), истата да биде оптимизирана ( content SEO ) , да ја поставите на сајт ( затоа додадовме предмет основи на WordPress , дел од предметот SEO ). Истата да ја поврзете со клучни зборови ( keywords ) и да направите реклама на Google ( Google Ads ), да измерите колку traffic односно клиенти Ви носи до Вашата веб страна ( Google Analytics ). Па потоа да ја поставите како реклама на Facebook , да научите правилно таргетирање и ретаргетирање ( Facebook Ads ).  Да направите сами креативно решение ( Adobe Photoshop ). Да поставите стратегија за генерирање на лидови ( B2B Lead Generation ) и да ги таргетирате преку правилни Email Marketing кампањи ( Email Marketing ). Се ова ќе го научите во оваа Академија за дигитален маркетинг.

Дали е за секој? Апсолутно! Независно дали имате 18 или 48 години, ако имате желба да изградите кариера во дигитален маркетинг тука ќе научите се што треба да знаете!

Ако немате план за Вашиот живот, никој друг нема!

Академијата за дигитален маркетинг ќе Ве обучи како професионално да го менаџирате дигиталниот маркетинг на компанија/клиент.

 

Што ќе научиш?

Преку правилно дизајнирана програма од 29 недели, Вие ќе ги стекнете следните вештини:

  • ќе менаџирате правилно со Facebook Ads Manager според таргет групи, buyer persona и клучни цели на кампањата
  • ќе научите како да креирате ремаркетинг реклами, Instagram и Instagram ads,  и ќе знаете како да распределите буџет за рекламирање на Facebook и Instagram
  • ќе стекнете напредни знаења во работа со Google AdSense
  • ќе ја разберете структурата на веб страната и ќе ја поврзете истата со алатки за аналитика како Google Analytics, Facebook Analytics преку кои ќе ги следите “посетите” на страната. Исто така ќе можете да следите која реклама е “добра” односно носи “посети”, а која не носи резултат.
  • ќе стекнете напредни знаења во однос на тоа како да оптимизирате веб страни со користење на Content SEO, Off-Page SEO, On-Page SEO
  • ќе стекнете напредни знаења во однос на тоа како да иработувате Email Marketing кампањи во MailChimp, Klaviyo, ActiveCampaign
  • ќе стекнете напредни знаења во однос на генерирање на лидови, сегментирање и користење на B2B маркетинг
  • ќе стекнете напредни знаења во користење на CRM софтвер како Hubspot
  • ќе стекнете напредни знаења во изработка и пишување на содржина и текст за блог, брошура, промотивни кампањи, истражувања – content marketing
  • ќе стекнете напредни знаења во менаџирање на клиенти преку предметот Акаунт менаџмент
  • ќе стекнете напредни знаења во областа на односи со јавност односно креирање на ПР текстови и ќе бидат самите способни да изработите ПР план
  • ќе стекнете основни знаења во Adobe Photoshop кои ќе Ви овозможат да ги пренесете своите идеи и визуелно да ги изразите пред другите во тимот
  • ќе работите маркетинг автоматизација односно работа со Clickfunnels која ќе Ви овозможи на лесен начин да ги поврзете сите маркетинг софтвери

 

Дали ќе работам реални проекти?

По пријавувањето на програмата ќе добиете пристап до платформата за домашни задачи и проекти. Тука сите предавачи ќе ги атачираат презентациите и домашните. Воедно тука ќе добиете оценка за Вашето знаење. По секој предмет ќе имате реален проект и ќе изработите најмалку 2 задачи.

Многумина можеби се прашуваат, во каква форма се реалните проекти. Ќе Ви дадам пример за проектот по предметот “SEO”.  Последната група од 20 студенти, имаше за задача да оптимизира и да постави неоптимизани текстови на блог. Требаше да применат се што стекнале како знаење како на пример: keyword research, focus keyphrase, meta title, meta description, h1,h2,h3 tags… Прочитајте повеќе за искуствата на нашиот блог.

 

Зошто луѓето избираат Академија за дигитален маркетинг?

Според истражувањето кое го направивме 98% од луѓето кои се запишуваат на Академија за дигитален маркетинг на возраст од 21 до 54 години го прават тоа од две причини, за подобра работа или поголема плата.
Стории на студенти: „Бев исплашен од секојдневието, пробував да чепкам нешто по Јутјуб ама не се чуствував спремен за да аплицирам како маркетер“, „Незнаев како да ја променам кариерата“, „Општеството тука нема можности“, „Се плашев дека тоа е тоа, во следните 20 години треба да работам за иста плата“, „Работев како келнер и мислев дека никогаш нема да можам да направам нешто повеќе“, „Сакав подобра иднина“, „Верував дека можам повеќе“…

Што по завршувањето на Академијата?

Процесот на студирање се одвива на следниот начин:

  1. Аплицирате за Академијата ( на копчето горе десно „Аплицирај”).
  2.  Ве контактира нашиот координатор Љубица.
  3.  Донесувате одлука да се запишете и да направите промена во Вашиот живот.
  4.  Добивате распоред и пристап до платформата.
  5.  Во период на пред-подготовка имате голем број „Case Studies” од Харвард каде ќе прочитате за успешни дигителен маркетинг кампањи и прашања кои треба да ги одговорите.
  6.  Почнувате со Академијата.
  7.  За секој од предметите добивате листа со домашни и реален проект кој треба да го сработите и атачирате на платформата.
  8.  Во текот на Академијата учествувате и на хакатони за македонски и странски компании се со цел да стекнете поголемо искуство.
  9.  Во текот на Академијата учествувате и на визитинг предавања со маркетери или претприемачи се со цел да го градите Вашиот круг на луѓе и да се поврзете со што поголем дел професионалци.
  10.  Во текот на Академијата континуирано испраќаме понуди за работа од наши партнерски компании .
  11.  Пред завршувањето сите студенти поминуваат во процес на евалуација на нивното знаење.
  12.  One-on-one сесии за помош при вработување и спојување со компании кои бараат вработени според Вашиот профил.
  13.  Станувате дел од Алумни клубот каде можете да се поврзете со над 1000 студенти, предавачи слични на Вас и да учествувате на афтер ворк настани, курсеви итн.

Кој ја креираше програмата?

Во делот на “Предавачи” можете да се поврзете со нашите предавачи, односно оние кои ја креираа програмата за секој од своите предмети. Сите наши предавачи имаат повеќе од 10 години работно искуство во областа која ја предаваат на локалниот пазар или во светски рамки. Тоа се луѓе кои најдобро ќе Ви пренесат и локални практики, а дел од нив и искуства од странски компании. Дел од предавачите работат во едни од најголемите маркетинг агенции кај нас, дел работат за големи странски фирми.

 

Немаш доволно средства, а имаш голема желба за да се образуваш?

Имаме решение за тебе. Соработуваме со голем број компании кои ги финансираат студиите на оние кои имаат желба, а немаат финансиска можност. Јави се на 071 214 849 и информирај се подетално за оваа можност со нашиот координатор Љубица.

 

Светски акредитиран сертификат

Сите учесници се стекнуваат со Certified Digital Marketer сертификат, како и со додадок на диплома со ЕКТС кредити каде се наведени сите предмети и вкупниот број на часови признаен во Европа.

 

Мојата идна професија

Вашата идна професија ќе биде Digital Marketing Specialist или специјалист за дигитален маркетинг.

 

Партнерства и настани

Целта на Creative Hub не е само да го сподели знаењето на нашите искусни предавачи туку и да Ве поврзе со професионалци во дигиталниот маркетинг.

Во април 2020 година, организиравме „ Самит за жени во маркетинг ” на кој гости ни беа маркетинг директори од 30 земји и компании како IBM, Levi’s, LA Lakers, Dior, и сл. Во септември 2019 година, го имавме како гостин глобалниот директор на дигитален маркетинг на „Диор“ Акаш Мехта во Скопје кој одржа гостинско предавање Во 2018 година, го организиравме настанот „ПР Бар – прв афтерворк настан за ПР индустријата” и „Македонскиот маркетинг настан”.

Ние сме заедница на дигитални маркетери.

Content Marketing 

  • What is content marketing?
  • The difference between copywriting & content writing
  • The T-shaped content marketer
  • Why is writing so important?
  • Generating content ideas
  • Eliminate writer’s block
  • Creating an outline
  • Create content that both humans and search engines will love
  • Busting writing myths
  • The power of storytelling
  • Understanding your customer’s pain points
  • Creating blog posts
  • Creating email copy
  • Creating content for social media
  • Creating long-form content
  • Content editing process
  • Repurposing content
  • Content promotion
  • Adapting content for different channels
  • Analyzing good content examples
  • Content performance analysis
  • Creating a long-term content strategy
  • Tools you need for content marketing
  • Analyzing good content examples
  • The future of content marketing

Facebook адвертајзинг

  • Основа и клучни информации за Facebook и Pages, основни информации и креирање на Business manager, Ad Account и Ads Manager, buyer persona
  • Ads manager – чекор по чекор, креирање и објаснување на сите ad objectives, A/B testing
  • Креирање и користење на Facebook pixel и ремаркетинг реклами, Instagram и Instagram ads, распределба на буџет за рекламирање на Facebook и Instagram
  • Креирање и користење на специфични таргет групи (Custom audience), мониторинг на реклами, креирање на извештај и KPI’s

 

ПР

  • Introduction of PR and Corporate Communications
    • Introduction to PR (definition)
    • Introduction to corporate communications
    • Functionalities of PR and corporate communications
    • Corporate communications vs. marketing communications
    • PR & corporate communications members (characteristics)
    • Strategic planning
    • Target audiences
    • Communication messages
    • Communication channels
    • ПР План
    • ПР текст – структура
  • Internal Communications
    • Introduction of internal communications
    • Why and how to communicate?
    • Communication messages and audiences
    • Internal communication channels
    • External communication
  • Introduction of External Communication
    • External communication tools and structure in organizations and institutions
    • Media communication
    • Press conferences
    • Event management
  • Analysis and Planning
    • Analysis and planning definition
    • Analytical insight and recommendations based on practice
    • Lessons learned
  • Media Buying
    • Preparing a press release
    • Structure of a Media Agency
    • Media Strategy

 

Google Ads

  • Краток вовед во дигиталната ера на Google
  • Вовед во PPC платформи
  • Основна терминологија
  • Поврзување на Google Ads со целта на бизнисот
  • Google Consumer moments
  • Чекор по чеко во GSN кампања
  • Google Display Campaign
  • Анализирање примери на успешни GDN креативи
  • Напреден Google Ads

 

Account Management 

  • Дефиниција што е акаунт менаџер и кои се негови обврски
  • Ефективна комуникација со клиенти
  • Изработка на комуникациска стратегија
  • Процес на креирање на бриф
  • Менаџирање на креативен процес
  • Менаџирање на интегрирана дигитална кампања
  • Пишување на презентации и презентирање
  • Буџетирање на кампања

Email Marketing

    • Introduction to Email Marketing
    • Understanding Email Marketing as Part of Marketing Strategy
    • Creating a Contact Management & Segmentation Strategy
    • Sending the Right Email and what does that mean
    • Creating a High-Performing Email
    • Understanding Email Deliverability
    • Outlining the Design of Marketing Emails
    • Analyzing Marketing Emails
    • A/B Testing of Marketing Emails
    • Developing Relationships With Lead Nurturing

    Klaviyo

    • What’s different than Mailchimp
    • Set Up Your Account
    • Set Up Your Audience
    • Customize Your Signup Form | Website & Social media
    • Create a Campaign
    • Flows creating and settings
    • View Your Campaign Reports
    • Review Next Steps
    Mailchimp

    • What’s different than Klaviyo
    • Setting up account
    • Audience & Lists
    • Automated emails & Campaigns
    • Reports
    • Email Marketing Client proposal
    • Final Project

 

Search Engine Optimization

  • HTML, CSS
  • JavaScript
  • WordPress for SEO
  • Google & SEO
  • Google Updates
  • Hosting
  • Domain Name
  • SEO Trends
  • Website Structure
  • Google Analytics
  • Keywords
    • Keyword Research
    • On-page ranking factors
    • Free online tools
  • On-page SEO in depth
    • Blogging
    • Website Audit
    • Technical SEO
    • Backlinks

 

На Македонски јазик

 

• Аријана Коскарова in

Маркетинг директор, MBA, претприемач.Ко-сновач на Creative Hub.

 

• Филип Димитров in

Client Services Director, New Moment New Ideas Company.

 

• Билјана Видојевиќ in

Content Marketing Manager, Cylindo,

 

• Александар Стојков in

Основач на “Адивиус”, дигитална маркетинг агенција  со седиште во САД, специјализирана во SEO и Google Ads. Александар започна со работа со SEO во 2013 година и воглавно работи за американски и канадски пазар.

 

• Трајко Џиков in

Сениор копирајтер со повеќе од 20 години искуство во копирајтинг и адвертајзинг слогани. Во работното искуство вклучува работа за Futura 2/2, Indigo и моментално работи во Piksel digital agency.

 

• Мирослав Славковски in

Digital Marketing менаџер со повеќе од 5 години искуство и работа со Facebook Advertising во повеќе агенции.

 

• Иле Петрушев in

Искусен дизајнер со работно искуство во областа на адвертајзинг и дизајн. Искусен во Branding, User Interface, Advertising, Web Design и Typography.

 

• Маја Цветкова

Certified Adobe Photoshop Lecturer. Повеќе од 20 години искуство во областа на дизајн.

 

• Борче Манев in

Основач на International Marketing Agency, специјализирана агенција за B2B Lead Generation. Експерт во користењето на правилна технологија за подобрување на продажниот процес.

 

На Албански јазик

 

• Ина Лимани in

Дигитален маркетинг експерт, сертифициран за Google Ads, Google Analytics и Bing Ads, со повеќе години искуство на различни пазари и индустрии. Поседува одлично познавање на Search Engine Optimization и Facebook Advertising.

 

• Бенјамин Коленовиќ in

Основач и CEO во Growzillas, специјализирана агенција за дигитален маркетинг, со повеќе од 8 години работно искуство во полето на дигитален маркетинг.

 

• Риард Реџепи in

Основач и Creative Director во Elunas Marketing. Повеќе од 8 години искуство во индустријата за визуелен дизајн.

 

• Доника Зендели in

Директор на Marketing, Team Lead во Hyperight AB, Hyperight Data Club, Data Innovation Summit, Nordic Data Science и Machine Learning Summit, Data 2020 Summit, Maintenance Analytics Summit, Nordic People Analytics Summit и Nordic Women и Data Summit.

 

• Аниса Цета in

CEO на Digital Head во Тирана, повеќе од 8 години искуство во дигитален маркетинг.

 

• Шкипрон Селазари in

Специјалист по Дигитален маркетинг.. Со повеќе од 7 години искуство во индустријата, Шкипрон моментално е Директор на Product Development како и реководител на на E-commerce дигиталниот маркетинг во Gjirafa, Inc.

 

• Леке Бериша in

Леке Бериша е страствен SEO специјалист. Лека им помогна на повеќе меѓународни компании да ја зголемат продажбата и органскиот reach преку search engines.

Сакате да се запишете, но не сте сигурни?

Бидете ни гостин на едно предавање, запознајте ги предавачите и нивниот стил. Како и слушнете ги искуствата на студентите.

Аплицирајте на линкот во прилог и ќе Ви испратиме линк за приклучување доколку има активна група во моментот. Доколку нема, ќе Ви испратиме бесплатен видео запис од нашите предавања и вебинари.
Пријави се и биди гостин на час

Пријава

Fundraiser

Студентите од Академијата за дигитален маркетинг во Косово, ги искористија сите маркетинг-вештини што ги научија ( Photoshop, Facebook Ads, Google Ads, Lead Generation) за да создадат кампања за донација на облека пред Новогодишните празници.

http://fundraising.creativehubkos.com/

 

Проект симулација : Реклама за Банкарската Асоцијација

Во овој проект, две студентки од Академиите на Креатив Хаб, ги здружија силите. Анеса Бесими, од Косово, студентка на Академијата за дигитален маркетинг и Меги Цеца, од Тирана, студентка на Академијата за графички дизајн.

 

Студенти:

Евлиана Бехрами, Account Executive при Pi Communications

Академија за дигитален маркетинг, Косово, 2020 година

Прочитај го целото интервју

 

Етник Красничи, Специјалист за Social Media при ASHA Agency

Агенција за дигитален маркетинг &акаунт менаџмент, 2020 година

Прочитај го целото интевју

 

Дрин Арифи, Ко-основач на Kutiza LLC

Академија за дигитален маркетинг &акаунт менаџмент, 2020 година

Прочитај го целото интервју

 

Ерен Али, студент на IBU

Академија за дигитален маркетинг &акаунт менаџмент, 2020 година

Уписите се во тек!

1,500 EUR

29 недели

Плати на 15, 24, 36 или 50 рати

w

Македонски и Албански јазик

Z

Период за онлајн подготовка

Z

Помош при вработување по Aкадемијата

Z

Меѓународен сертификат + Додаток на диплома со ЕКТС кредити

Z CPD сертификат

          ДОБИЈ 10% ПОПУСТ

          ДОБИЈ 10% ПОПУСТ

          АПЛИЦИРАЈ СЕГА

          Пријавата е успешна. Ви благодариме!

          Pin It on Pinterest