fbpx

5 светски најпознати графички дизајнери

Добро испланирана стратегија за графички дизајн е клучна за визуелна конзистентност во маркетинг кампањите. Но, сепак пред воопшто да се комуницира пораката дизајнот треба да го привлече вниманието и да биде креативен. Всушност дизајните треба да ги пленат и конвертираат потенцијалните корисници во реални продажни резултати. Затоа без разлика дали твојата таргет публика се среќава […]
12.26.2022

Добро испланирана стратегија за графички дизајн е клучна за визуелна конзистентност во маркетинг кампањите. Но, сепак пред воопшто да се комуницира пораката дизајнот треба да го привлече вниманието и да биде креативен. Всушност дизајните треба да ги пленат и конвертираат потенцијалните корисници во реални продажни резултати. Затоа без разлика дали твојата таргет публика се среќава со брендот онлајн или офлајн, преку вебсајт, блогови или социјални медиуми имањето на бренд дизајн е моќна алатка. Најпознатите графички дизајнери во 2022 година донесоа визуелно неверојатна уметност во центарот на вниманието, истовремено засилувајќи го повикот за акција. Тие се лидери во индустријата кои постојано одново и одново размислуваат како можеме да се изразиме себеси. Покрај тоа, тие ги поставуваат и денешните трендови кои предвидуваат што ќе биде во тренд утре. Инспирирајте се од најпознатите графички дизајнери во 2022 година и разбудете ја вашата креативност.

Ова се најпознатите графички дизајнери кои се на врвот на тронот:  

Паула Шер

Паула Шер е популарен современ графички дизајнер од Америка и таа е највлијателниот женски графички дизајнер денес. Таа немилосрдно работела на тоа да ја револуционаризира индустријата за графички дизајн со нејзината прекумерна посветеност и креативна работа повеќе од четири децении. Нејзините нескротливи и иконски слики се најдоа во американскиот народен јазик. Покрај тоа таа е и сликар и уметнички едукатор што станала првата женска личност која добила понуда да биде на директорска позиција во Pentagram во 1990 година.

Шер работела за многу големи клиенти како што се  New York Theater, The New York Times Magazine, Madison Square Park, The American Museum of Natural History и многу други. Таа има освоено многу титули и награди вклучувајќи ги и National Design Award, AIGA Medal и Type Directors Club Medal. Во 1991 година таа беше примена во Art Directors Hall of Fame.

Слушнете го нејзиниот говор на ted talk.

Роб Jанов 

Роб Jанов работел во најдобрите маркетиншки агенции во последните 30 години. Jанов го направил можеби најпознатиот знак што денес постои додека работел во маркетинг агенцијата Regis McKenna во 1977 година. Иако знакот бил малку изменет основната форма останала иста што е доказ за неговата едноставност и долговечност, а е создаден за само две недели.

Шарените ленти на оригиналното лого го истакнаа интерфејсот во боја на компјутерот. Загризот му даде чудна личност. Покрај тоа, естетиката е усогласена со хипи стилот на Стив Џобс. Ова го поврза брендот со креативниот гениј. И на крај, ако имате компијутер наречен по името на некое овошје зарем не би сакале логото да биде баш тоа овошје? Роб Jанов ни покажува дека најдобрите дизајни не мораат да бидат комплицирани се додека ја отелотворуваат вистинската вредност. 

Сузан Каре

Сузан Каре е една од најзабележителните современи графички дизајнери во Америка која оставила голем печат на дизајнот кога ја креирала серијата дизајни на елемнти за интерфејс за компанијата Apple Macintosh во 1980 година во Apple и компанијата на Стив Џобс NeXT.

Таа се смета за една од највлијателните модерни технолози и ран пионер на уметноста на пиксели. Таа го создаде првото семејство на дигитални фонтови пропорционално распоредени во светот, фонтовите Chicago и Monaco, the Command key symbol на Apple тастатурите, како и иконите како the trash can, the paint bucket tool, the lasso tool, the floppy disk save icon и други. Многу од овие примери на работата на Каре сè уште се користат во одреден капацитет, а мнозинството имаа влијание врз голем дел од тековниот дизајн на интерфејсот. Таа донесе уметност и личност на компјутерите.

Каре има работено како консултант за дизајн во Microsoft, IBM, Sony Pictures, Facebook, Pinterest и Niantic Labs.

Питер Савил

Питер Савил се смета за еден од најпопуларните британски графички дизајнери поврзани со музичката индустрија и уметничките директори. Тој се здоби со популарност со дизајнирање на неколку плочи за Factory Record. Некои од неговите значајни клиенти беа Joy Division, New Order, Roxy Music и многу други имиња од висок профил во музиката. Накратко, смелиот, експресивен стил на Савил помогна да се воспостави нов стандард според кој требаше да се оценуваат кориците на албумите. Но, неговата работа со плочи трае пет децении.

Во 2018 година тој го редизајнираше логото на Burberry и во 2022 година тој го обнови логото на Aston Martin.

Мораг Мајерско

Мораг Мајерско е британски графички дизајнер кој го трансформира физичкиот простор во живописни визуелни искуства. Нејзината работа се однесува на еколошки графички дизајн: пронаоѓање патишта и поп-ап парчиња кои ги прават просторите возбудливи, колоритни и воодушевувачки. Нејзината цел е да ги оживее просторите преку нејзиниот заштитен знак односно светли бои.

Мајерско го поседува Studio Myerscough – едно од врвните студија во Велика Британија со фокус на еколошки графички дизајн: училишта, изложби, канцеларии и проекти за пронаоѓање патишта кои се во голема мера тридимензионални.

Нејзините клиенти преку нејзиното студио, Студио Мајерско ги вклучуваат London’s Barbican, Royal London Hospital и Stockholm Kulturfestival.

„Поставив наратив во зградата; правиме места каде што луѓето чувствуваат дека припаѓаат“, вели таа. Нејзините награди вклучуваат Museum’s Design of the Year.

Конечно, амбициозните дизајнери можат да учат од нејзиниот експресивен стил и нејзината инклузивна работна етика.

 

 

Поврзани постови

Академија чии ментори се експерти во полето во кое работат и кои можат да пренесат искуство од секојдневието што би им помогнало на студентите во иднина.

Академија чии ментори се експерти во полето во кое работат и кои можат да пренесат искуство од секојдневието што би им помогнало на студентите во иднина.

Во денешното интервју разговараме со Мирослав Славковски, предавач на Академија за Дигитален Маркетинг по предметот Facebook...

          Pin It on Pinterest

          Share This