fbpx

Дигиталниот маркетинг во постпандемични услови

Живееме во време кое самото по себе не принудува се повеќе да ја користиме технологијата како алатка за комуникација. Не само поради новата реалност предизвикана од Ковид ситуацијата која наметнува потреба од социјална дистанца, туку и развојот на технологијата кој се движи со брзина на светлината и овозможува нови креативни начини на рекламирање на секој бизнис.
Дигитален маркетинг во постпандемични услови
06.02.2021

пишува Емилија Петровска, Академија за дигитален маркетинг

Живееме во време кое самото по себе не принудува се повеќе да ја користиме технологијата како алатка за комуникација. Не само поради новата реалност предизвикана од Ковид ситуацијата која наметнува потреба од социјална дистанца, туку и развојот на технологијата кој се движи со брзина на светлината и овозможува нови креативни начини на рекламирање на секој бизнис.

Тука сакам да започнам една тема на дискусија која е многу важна за секој бизнис кој сака да опстојува во маркетинг светот. Што ќе се случи со дигиталниот маркетинг по завршувањето на пандемијата? Дали користењето на социјални медиуми за маркетинг цели ќе се намали? Секако дека не.

Постојат компании кои датираат многу одамна, со солиден профит, а многу ниско ниво на маркетинг. За жал тие копмапнии не ја согледуваат важноста од поседувањето на дигитален маркетер во својот тим.

Ова наскоро може да се наметне како голем предизвик во нивното понатамошно функционирање. Доколку ги погледнеме светски успешните компании , веднаш можеме да ја сфатиме потребата од дигитален маркетинг и како тој помага во остварувањето на целите.

На секој бизнис му е потребен дигитален маркетер во своите редови. Посебно во постпандемични услови. Едно истражување според The WordStream Blog истражува неколку постпандемични стратегии за маркетинг со долгорочни придобивки. 

Овој напис ќе ги опфатиме тие неколку начини да формираме јасни причини за потребата од дигитален маркетинг во постпандемични услови. Да почнеме со дискусија на следниве точки:

  • Стратегиите што можете и треба да ги поставите за успешно да се пласираат во постпандемичен свет.
  • Алатки што сакате да ги имате покрај вас за да ја зголемите ефикасноста и да го зголемите рентабилност.
  • Начини да ја користите вашата основа пред-КОВИД за да изградите добро изведен систем што работи за вас.

Неколку од стратегиите кои ќе ги дискутираме ни помогнаа да формираме јасни начини за потребата на дигиталниот маркетинг во услови и по КОВИД криза. 

Фокусирајте се на клиентите што веќе ги имате

Ако се борите да донесете нови клиенти, обидете се да се фокусирате повеќе на оние што веќе ги имате или кои се уште се со вас и покрај економскиот пад. Нил Пател, на пример, започна да ги нуди своите премиум карактеристики на UberSuggest во бесплатната верзија. Но, кога забележа намалување на бесплатните регистрации во пробниот период, тој наиде на благодарност од десетици луѓе во индустријата, кои му испраќале пораки, а некои дури и го купиле платениот план како гест на нивната благодарност.

   Тој во вакви услуви не беше заинтересиран за профит, туку негова цел било да го зголеми сообраќајот на неговата веб страна.  Така што одлучете се да ги зачувате Вашите клиенти по секоја цена и на добар маркетиншки план. 

 “Поентата е, внимавајте на вашите клиенти, клиенти и соработници кога времињата се тешки, а стапките на невработеност се високи”.

Преместете го рекламирањето на Интернет

Со забраната и ограничувањата на патувањето во време на пандемијата, не е изненадување што се преминува на Интернет. Scott Jones, извршен директор на 123InternetGroup, изјави за Форбс дека забележал скок во компаниите кои сакаат да создаваат или ажурираат веб-страници, да создаваат нови кампањи на социјалните медиуми насочени кон домашни работници и повеќе да се фокусираат на трендовите и каналите за е-трговија.

 “Колку повеќе процеси можете да пренесте на Интернет, толку повеќе можете да останете ангажирани.”

Фокусирајте се на неколку главни платени рекламни канали во постпандемични услови

Како што споменав погоре, рекламите на интернет се начинот на кој треба да се пристапи на постоечките и потенцијални клиенти. Но фокусирањето на реклами на Google, LinkedIn, Twitter, Facebook и на Instagram одеднаш не ви оди од рака. Затоа едноставно ви треба да откриете каде се движи вашата целна публика. Потоа да насочите присуство на тие канали.

Така, на пример:

  • Ако сте бизнис за убавина, вашата целна публика најверојатно ќе биде на Инстаграм.
  • Ако имате посериозна деловна активност, може да се фокусирате повеќе на Google.
  • Ако имате алатка или услуга поврзана со деловна активност, како алатка за истражување клучни зборови, LinkedIn ќе биде вашиот почеток.

Така што според овие неколку клучни стратегии, формиравме 10 јасни начини кои би ни помогнале да ја одредиме важноста на дигиталниот маркетинг. 

Бидејќи светот се бори со КОВИД-19, императив е да се земе предвид што ќе значи пост-КОВИД светот за сите нас во дигиталниот маркетинг. Пандемијата ја забрза брзината со која „се дигитализираме“ и им даде нова моќ на многу онлајн индустрии. Никогаш порано не бевме толку зависни од online shopping или Zoom и не се случило едноставно да го поминуваме денот пред монитор или друг смарт уред, што значи дека како дигитални маркетери, ние сакаме да носиме одлуки што ја користат оваа нова ситуација на технологијата во наша полза.

На графиконот, најпрво може да го видиме прегледот на движењто на интернет сообраќајот кој го направиле Cloudflare во неколку земји.

Бидејќи целиот свет беше погоден од КОВИД-19, влијанијата врз економијата беа почувствувани на глобално ниво. Додека многу индустрии значително  закрепнаа од негативните влијанија од првите неколку месеци на глобалната криза, сепак има подолготрајни – потенцијално трајни – поместувања. Секако кога стануба збор за тоа како пласираме брендови, комуницираме со нашите клиенти и вршиме деловни активности.

Подолу, ги наведуваме 10те јасни причини кои се најважни за еден бизнис после дигитализацијата на светот и пресвртот на дигиталниот маркетинг во 2020 година, што се случија како резултат на COVID-19.

Достапност

Дигиталниот маркетинг е значително поевтин од другите маркетинг методи. Специфичните цени варираат врз основа на она што го правите, но трошењето за реклами на интернет има тенденција да биде пониско од другите форми на маркетинг.

Тука може да напоменеме дека ова е многу важно за бизнисите кои сега почнуваат и немаат голем буџет на одреден аспект од маркетинг кампањата, а сепак со ангажирање на дигитален маркетер може успешно да  се рекламираат, користејќи ги социјалните медиуми за да привлечат внимание кон одреден бизнис.

Дигиталниот маркетинг може да помогне во генерирање сообраќај од неочекувани извори, но од публика што е релевантна за вашиот бизнис.

Мобилен пристап

Денес  3.8 милијарди луѓе од светот поседуваат паметен телефон кој го користат за следење на новости, социјално вмрежување, итн.

Дигиталниот маркетинг помага да ги достигните своите целни групи, додека луѓето сурфаат на интернет. Со дигитално рекламирање, маркетинг преку е-пошта и социјални медиуми – можете да бидете пред вашата публика без престан.

Флексибилност

Постојат многу форми и употреби на висококвалитетен дигитален маркетинг, вклучувајќи рекламни банери, маркетинг по е-пошта, маркетинг со содржина и објави на социјални медиуми.

Така, учејќи како креативно да се рекламирате дигитално, отворате широк спектар на можности за идни стратегии за публицитет. Со дигиталниот маркетинг, имате флексибилност за тестирање и запирање на кампањите кои лошо перформираате и на тој начин постигнување на максимален ефект на вложените средства во дигитално рекламирање.

Проширување

Во време на Ковид криза многу потрошувачи се ориентираа кон онлајн купување. Дали тоа ќе остане и во постпандемични услови?

Па да бидејќи дигиталниот маркетинг ви овозможува да се “потпрете” на овие луѓе. На тој начин ќе го проширите досегот на вашата компанија. Помеѓу рекламите за купување на Google и кампањите за свесност за брендот, можете да го проширите препознавањето на вашиот бренд и да ја зголемите продажбата.

Клиентите преферираат  маркетинг материјали кои комбинираат повеќе видови на содржина. Од фотографии, до видео клипови и аудио. Овој тип на содржина може многу лесно да биде вметнат во дигиталниот маркетинг. 

Интерактивност

Дигиталниот маркетинг ви овозможува директно да комуницирате со клиентите кои ја гледаат вашата содржина, особено преку  вашата веб-страница Да не ги забораваме и пораките, и коментарите на социјалните мрежи. Ова им покажува на вашите клиенти дека се грижите за она што го зборуваат и мислат, што ги тера да се чувствуваат почитувани и како дел од заедницата што ја градите. Исто така ви овозможува да соберете непроценливи информации за реакциите и преференциите на клиентите.

Следење

Покрај комуникацијата со клиенти, дигиталниот маркетинг ви овозможува да ги следите нивните активности. Може да следите кои реклами и видови содржини ги виделе кратко време пред да купат некој производ. Ова ви кажува кои методи на маркетинг се најефикасни, овозможувајќи ви да ја рафинирате и подобрите вашата стратегија.

Авторитет

Дигиталниот маркетинг го олеснува коментирањето на прашања и контроверзии што се однесуваат на вашиот производ или вашата индустрија. На овој начин, можете да се воспоставите како авторитет на вакви теми, водејќи ги читателите да ви веруваат, да се вратат за повеќе информации и на крајот да купат.

Дигиталниот маркетинг ви овозможува да се поставите како експерт во индустријата и на тој начин да внесете доверба во вашиот бизнис.

Ангажман на инфлуенсер

Многу од највлијателните фигури во модерната култура се промовираат преку социјалните медиуми. Дигиталниот маркетинг ви овозможува да ја искористите моќта на инфлуенсер маркетингот. Ако ги изберете вистинските влијателни личности ќе стигнете до нивните следбеници. На тој начин ќе привлечете голем број потенцијални клиенти.

Подобрување на печатената реклама

Дигиталниот маркетинг ви овозможува да ги проширите вашите напори за маркетинг во печатење. Со пишување на содржина на Интернет што ги објаснува тврдењата што ги давате во вашите реклами за печатење односно маркетинот што една компанија може да го прави во списанија, нови флаери и различни летоци, можете да навлезете во повеќе детали, максимизирање на ефективноста на сите форми на публицитет и интегрирање на вашите кампањи.

Имањето неколку солидни начини за одржување дигитален маркетинг од кои зависи, додека светот се смирува, не само што може да му помогне на вашиот бизнис да застане на нозе, туку и да ви даде почетен удар против вашите конкуренти. Клучниот совет што треба да го имате во предвид е да се фокусирате на приоритетите на вашите клиенти исто колку и на вашите приоритети. Тоа е клучот за успешен маркетинг во постпандемични услови.

Поврзани постови

          Pin It on Pinterest

          Share This