fbpx

Заштедете на трошок, изберете Employer Branding стратегија за промоција

За да одговориме на ова прашање, најпрво треба да разбереме што е Employer Branding? Како термин започна да се употребува помеѓу HR професионалците во изминатите 2 години, а денес се повеќе лица кои работат во човечки ресурси го надградуваат своето CV со дополнителна Employer Branding вештина.  Накратко нашата дефиниција е дека, Employer Branding е рекламирање […]
Four reasons Employer Branding
05.20.2022

За да одговориме на ова прашање, најпрво треба да разбереме што е Employer Branding? Како термин започна да се употребува помеѓу HR професионалците во изминатите 2 години, а денес се повеќе лица кои работат во човечки ресурси го надградуваат своето CV со дополнителна Employer Branding вештина. 

Накратко нашата дефиниција е дека, Employer Branding е рекламирање на компанијата како добро место за работа преку задоволните вработени. 

Mini HR Academy

Прочитај повеќе за нашата Мини HR Академија

Мини HR Академија со акцент на Employer Branding 

На првата Мини HR Академија една од темите е токму и Employer Branding, покрај Coaching и Регрутација. Оваа Мини Академија ќе започне на 13ти јуни, додека еден месец подоцна започнува и втората Мини HR Академија со акцент на Перформанс Менаџмент. 

Со Employer Branding стратегија компаниите ќе: 

  • Го намалат трошокот за регрутација на кадри
  • Ќе ја подобрат сликата за компанијата
  • Ќе ја промовираат нивната компаниска култура и вредности
  • Ќе регрутираат поквалитетни кадри 

По завршувањето на  Мини HR Академијата учесниците ќе знаат: 

  • Како да вметнат Employer Branding во Job Description? 
  • Како да ја позиционираат Employer Branding стратегијата на компанијата? 
  • Како да вметнат општествена одговорност и Employer Branding во реклами за онлајн регрутација? 

Зошто оваа Мини Академија е одлична вештина за да ја има во CV секој еден што работи човечки ресурси, маркетинг или компаниска стратeгија? 

Традиоционален начин на реклама преку платен ПР текст 

Начинот на кој се рекламираа компаниите до сега, беше преку спонзорирани ПР текстови за одредена општествена одговорност која ја превземаат. Истите најчесто се многу малку кликани и не носат мерлива вредност врз влијанието на апликатите за да аплицираат во компанијата. 

Најмоќна алатка за промоција – човечките ресурси 

Компаниите треба да разберат дека имаат многу моќна алатка за промоција – нивните вработени. Преку нивните позитивни искуства ( кои не треба да бидат присилени да се маркетираат ) компаниите односно одделот за човечки ресурси, менаџментот и маркетинг одделот можат да изградат Employer Branding стратегија која ќе помогне за да се изгради но и да се рекламира позитивното искуство на вработените. 

Mini HR Academy

Погледни ја Super Early Bird понудата за Мини HR Академијата

Најголем проблем е регрутација на кадри 

Наместо HR да се мачи да регрутира кадри и да се бори со единствена вредност како поголема плата, може да ја направи компанијата место каде апликатите ќе сакаат да работат токму поради позитивната слика. 

Размислете за момент, кога ќе го слушнете зборот Гугл, Фејсбук, Tesla, BMW, се се тоа компании каде што сакаме да работиме. Не станува збор само за моќни компании, поради приходот што го генерираат туку моќни бидејќи нашето искуство со нив е поврзано со позитивно искуство на вработените. 

А кој не сака да каже дека работи во компанија каде е среќен? 

Тоа е клучот кој го дава Employer Branding стратегијата. 

Сите учесници на програмата ќе стекнат моќна вештина која преку човечките ресурси ќе ја позиционира компанијата како посакувано место за работа. 

Уписите за Mini HR Академијата се во тек, искористете ја можноста за Super Early Bird цена до 25ти мај. 

Пријавувањето е на нашата веб страна ( или на 071 214 849 кај нашиот координатор Стојанчо).

Поврзани постови

          Pin It on Pinterest

          Share This