fbpx

Маркетинг Лекции од нашиот маркетинг тим 

Кога да направите exit на Learning Phase? За оние кои сакаат професионално да се занимаваат со Facebook Ads Manager, ова е текст кој треба да им помогне во разбирање на процесот на рекламирање. Откако Facebook ќе ги одобри Вашите реклами тие ќе “бидат ставени” во првата фаза односно Learning Phase.  Кога започнува Learning phase? Learning […]
Learning Phase
06.03.2022

Кога да направите exit на Learning Phase?

За оние кои сакаат професионално да се занимаваат со Facebook Ads Manager, ова е текст кој треба да им помогне во разбирање на процесот на рекламирање.

Откако Facebook ќе ги одобри Вашите реклами тие ќе “бидат ставени” во првата фаза односно Learning Phase. 

Кога започнува Learning phase?

Learning phase започнува кога ја креирате вашата реклама или се случува кога правите значајни измени на рекламата (затоа е добра идеја да НЕ ја менувате вашата реклама откако ќе ја пуштите и ќе биде одобрена освен ако навистина не морате).

Learning фазата претежно трае седум дена, понекогаш тоа се случува побрзо. 

Што треба да има кампањата?

За да може кампањата да излезе од Learning Phase треба да има 50 purchases доколку се однесува на conversion кампања. Доколку е traffic тогаш треба да има околу 50 views на page.

Повеќе за различните типови на реклами кои можете да ги креирате на Фејсбук ќе работиме на Академијата за дигитален маркетинг

Како побрзо Вашата реклама да излезе од Learning Phase? 

  • Комбинирајте рекламни сетови и кампањи
    • Комбинирањето рекламни сетови и кампањи ќе ви помогне побрзо да ги добиете резултатите што ви се потребни, што значи дека побрзо ќе видите стабилни резултати.
  • Проширете ја вашата публика
    • Колку е поголема публиката, толку повеќе има можности луѓето да го завршат вашиот настан за оптимизација.
  • Зголемете го вашиот буџет
    • Ако вашиот буџет е премногу низок за да примите околу 50 настани ( events) за оптимизација, рекламниот сет веројатно нема да излезе од learning фазата.
  • Ако треба да направите промени треба само да минимизирате frequency на секои 7 дена. Фејсбук ја дефинира „фреквенцијата на реклами“, наречена frequency, како просечен број пати колку корисниците ја гледаат вашата реклама.

Што да направите ако имате мала таргет група?

Ако имате мала таргет група (audience) која ве спречува да излезете од  Learning phase, мора да размислите да изберете таргет на поголема територија или да ги проширите интересите (заедничките карактеристики на луѓето кои ги таргетирате). Ако користите Lookalike audience, може да го зголемите периодот на ретаргетинг на таа таргет група (пример луѓе што имаат интеракција со Вашиот сајт во последните 180 дена).

Доколку сметате дека треба да правите промени предлагаме да започнете нова кампања. Дополнително би сакале да издвоиме 2 работи кои не треба да се менуваат во кампањите и ако треба да се сменат најдобро е да се креира нова кампања.

На ниво на кампања:

  1. Buying type
  • Auction

 2. Campaign Budget Optimization

На ниво на Ad set level (таргет група):

Овие работи не препорачуваме да се менуваат,  туку да  направите нова кампања.

  1. Conversion location
  2. Conversion event (дали оптимизирате за лидови, регистрации, купување)
  3. Budget type (Буџетот може да се менува, но типот на буџетирање не) 
  • Постојат 2 вообичаени типови на буџети што се користат при рекламирање: daily и lifetime.

4. Optimization for ad delivery

Постојат и работи кои можете да ги решите на едноставен начин со креирање на нов ad set, како на пример:

  1. Audience Targeting
  2. Placement
  3. Cost Control

Работи што треба да се променат на ниво на Ad (креатива)

За овој дел е најлесно, доколку сакате да ја промените креативата додека Вашата реклама е во Learning фаза доволно е само да направите нов Ad.

Се надеваме дека со овој текст Ви помогнавме подобро да ја разберете првата фаза во која влегуваат рекламите професионално, а тоа е Learning фазата.

Доколку сакате да научите професионално да работите со Фејсбук Рекламирање можете да ги погледнете нашите Мини Академија за дигитален маркетинг и Академијата за дигитален маркетинг. 

 

Поврзани постови

          Pin It on Pinterest

          Share This