fbpx

Никогаш не е доцна за промена на кариера – Разговор со Слободанка

Промена на кариера и запишување на Академијата за дигитален маркетинг е чекорот кој Слободанка го направи без двоумење. Таа денес зборува за своето искуство.
академија за дигитален маркетинг
02.26.2021

Промена на кариера и запишување на Академијата за дигитален маркетинг е чекорот кој Слободанка го направи без двоумење. Денес, таа гордо зборуваше за сите можности на дигиталниот маркетинг со нас и го сподели своето досегашно искуство. Исто така, даде неколку совети за успешна трансформација и олеснување на процесот.

Creative Hub: Слободанка, за почеток кажете ни нешто повеќе за Вас?

Слободанка Костовска: Здраво, јас сум Слободанка Костовска имам 23 години и сум студент (апсолвент) на Филозофскиот факултет на студиската програма по психологија.

Creative Hub: Зошто Вие се одлучивте да се запишете на Академијата за дигитален маркетинг?

Слободанка Костовска: Досега сум немала искуство со дигитални професии и немам големо познавање од истите. Ново настанатата ситуација со корона вирусот ме мотивираше да почнам да размислувам на таков чекор. Исто така, мислам дека клучно е тоа што постојано сакам да учам нови работи и да излегувам надвор од мојата комфорт зона. Дигиталниот маркетинг ме привлече бидејќи е поле каде што може да се биде креативен и целосно свој, а сметам дека и познавањето од психологија многу ме поврзува со ваквиот вид на професија.

Пријави се

Го издвојувам предметот E-mail marketing бидејќи највеќе се пронајдов во тој начин на работа и е шанса за успешна промена на кариера.

Creative Hub: Зошто мислите дека е потребен дигиталниот маркетинг во денешницата?

Слободанка Костовска: Моето лично мислење е дека маркетингот од секогаш бил клучната алатка за промоција а потоа и продажба на било кој производ. Во моментов, поради новата ера на дигиталниот свет или дигитализацијата, се се случува преку интернет. Според мене, дигиталниот маркетинг е одлична замена за класичниот маркетинг.

Creative Hub: Какви проекти изработивте додека бевте дел од Академијата за дигитален маркетинг?

Слободанка Костовска: Изработивме најразновидни проекти во зависност од ислушаните предмети. Сме работеле на: facebook ads, instagram ads, email marketing, HTML & CSS, WORDPRESS, и SEO. Во главно се е практична работа. Тоа докажува дека Академиајта за дигитален маркетинг навистина нуди реални проекти и истите се инајдобар и најбрз начин за учење.

Creative Hub: Колку сте задоволни од предавачите на Академијата?

Слободанка Костовска: Јас сум презадоволна не само од предавачите туку и целата организација на Creative Hub. Кога станува збор за предавачите, се е убаво и детално објаснето. Највеќе сум воодушевена од тоа што се учи преку пракса а на тој начин и преку искуство. Исто така и професорите беа фантастични се трудеа се да ни објаснат и да ни помогнат за било каков проблем. Тие беа вистински професионалци секогаш тука за нас и спремни да ни помогнат и насочат во било што.

Пријави се

Creative Hub: Дали успевате успешно да ги следите сите предавања кои се онлајн?

Слободанка Костовска: Како што реков погоре, организацијата на Creative Hub во време на пандемија е извондредна. Јас успеав да ги следам сите часови онлјан без никаков проблем.

Creative Hub: Кој ви е омилен предмет од Академијата за дигитален маркетинг и зошто?

Слободанка Костовска: Тешко ми е да одредам омилен предмет, бидејќи сите предмети беа интересни и на свој начин посебни. Меѓутоа, кога би морала да се одлучам тоа дефинитивно би бил предметот Email marketing. Го издвојувам бидејќи највеќе се пронајдов во тој начин на работа и е шанса за успешна промена на кариера. Исто така во мојата нова кариера како Агент за дигитален маркетинг мислам дека највеќе би го практикувала тој начин на реклама.

Поврзани постови

          Pin It on Pinterest

          Share This