Кои се седумте главни елементи за ефективен Performance Management? Во продолжение прочитајте ги истите, за тоа како може да се подобри процесот на Performance Management кој детално ќе се изучува на втората Мини HR Академија.
1. Проценка на моменталниот Performance Management систем
Компаниите веќе спроведуваат некои мерки за управување со перформансот. Компаниите треба да соберат податоци за напредокот на проектот и да анализираат како се користи времето.
Прашања кои треба да си ги постави една компанија, односно одделот за менаџирање
Дали:
- системот обезбедува конзистентна проценка на перформансите и тек на подобрување?
- сегашните стандарди за изведба се реални?
- тие се усогласени со целите на проектот и деловните цели на високо ниво?
- системот е доволно специфичен?
- јасно ги објаснува чекорите кои треба да се преземат во различни ситуации?
- системот е флексибилен?
- дозволува некакви промени и модификации доколку е потребно?
2. Поставување на цели за SMART перформанси
Да се прегледа обемот на работа на тимот и да се анализира колку време и труд е потребно. Важно е добивање на повратни информации од членовите на тимот во врска со нивните нивоа на продуктивност и фактори кои можат да влијаат на перформансите.
Работи кои можат да помогнат да дојдете до пореални цели за изведба:
- Опис на работните цели, должности и одговорности
- Претходни податоци за тоа колку време и напор имаат тенденција да одземаат редовните работни задачи
- Повратни информации од вашите вработени
3. Јасен план за подобрување на перформансите
Планот за подобрување на перформансите е документ кој објаснува како еден вработен или тим мора чекор по чекор да ги постигне поставените цели за изведба. За да креирате таков план, треба да:
- Ги идентификувате недостатоците во перформансите на вашиот тим
- Разберете зошто се појавуваат тие недостатоци
- Најдете функционални начини за решавање на идентификуваните проблеми
- Ги опишете детално препорачаните методи за подобрување
- Да се погрижите, членовите на вашиот тим да го добијат она што се очекува од нив
- Кога ги оценувате перформансите на вашиот тим, треба да останете објективни и да користите веродостојни податоци
Затоа, размислете за секоја акција што вашиот тим мора да ја спроведе за да ги подобри своите перформанси. Не заборавајте да поставите реални рокови и да разјасните како ќе ги оцените резултатите. Запомнете дека добар план за подобрување е доволно детален, но не преполн со информации. Во спротивно, тоа само ќе ги збуни вашите вработени наместо да ги мотивира да станат подобри.
4. Фокус на развојот на вработените
Повеќето од вработените ќе бидат мотивирани да дадат сè од себе и да работат понапорно ако им се дадат доволно можности да растат. Така, индивидуалните развојни планови ќе станат главен придонес во перформанс менаџмент системот.
Да им се покаже на вработените кои можности ги имаат во компанијата за унапредување. Kои критериуми треба да ги исполнат за да преземат поодговорна улога и да добијат повисока позиција. Да им се даде неопходна обука и менторство секогаш кога е можно. Ова ќе гарантира дека вештините и компетенциите на членовите на тимот ќе се зголемуваат и нема да имате потреба да регрутирате нови кандидати.
5. Доследно следење на напредокот на performance management
Редовното следење на напредокот открива колку е ефективен планот за подобрување на перформансите со текот на времето и дали вработените успеале во зададените цели. Ова ни дава вредни податоци и помага да се добие увид во сè што тргнало наопаку во текот на процесот на подобрување.
- Затоа, погрижете се постојано да ги евидентирате активностите на членовите на тимот
6. Примање на редовни повратни информации
Важноста на повратните информации не може да се прецени во ниту една област на активност. Во управувањето со перформансите, тој е еден од главните фактори кои влијаат на крајниот резултат и ја дефинираат ефикасноста на преземените мерки. Во зависност од природата на позициите и должностите, повратните информации може да се ограничат на комуникацијата помеѓу менаџерот и вработениот или да ги вклучуваат прегледите на клиентите и набљудувањата на другите менаџери.
7. Фокусирајте се на позитивни аспекти
Негативноста поврзана со процесите на оценување на перформансите е главната причина зошто тие имаат тенденција да не ги сакаат и избегнуваат учесниците. Иако е тешко целосно да се отстранат негативните аспекти од процедурата за оценување на перформансите и управувањето, фокусирањето на позитивни настани е поефикасно отколку користењето систем за казнување што прави сите да се чувствуваат ранливи.
Она што е исто така важно е користењето на моќта на препознавање. Во зависност од ресурсите и практиките на компанијата, тоа може да биде во форма на бонуси, покачување на платите, нефинансиски награди, белешки за благодарност или разговори лице в лице.
- Обезбедувањето можности за кариера е од суштинско значење за долгорочно подобрување на перформансите: ова е еден од најголемите мотиватори за вршење извонредна работа.
За тоа како процесот на перформанс менаџмент да биде ефективен, кои се елементите и слично ќе биде обработено во детали на втората целосно практична Мини HR Академија.
Уписите за втората Мини HR Академија се во тек, а Early Bird понудата само што започна и трае до 5ти август.
Сите оние коишто се заинтересирани може да се пријават преку маил на contact@creativehub.mk или да не контактираат на 071 214 849.
За подетални информации за Мини HR Академијата кликнете на следниов линк.