Денес ви го пренесуваме искуството на нашиот студент на Академијата за дигитален маркетинг Габриела, која веќе 5 месеци работи како Sales Development Representative во маркетинг агенција од Лондон. Зошто таа го одбрала дигиталниот маркетинг, кои клучни вештини ги стекнала на Академијата, кој и е омилен проект кој го работела на Академијата, кој модул и е најпредизвикувачки и какво е нејзиното мислење за предавачите дознај во интервјуто во прилог.
Структура на програмата: 8 месеци предавања + Стажирање + Гарантирана работа
Се наоѓаме во ера на технологија и интернет
Creative Hub: Зошто баш дигитален маркетинг? Што Ви се допаѓа највеќе кај оваа професија?
Габриела: Дигиталниот маркетинг е важен бидејќи се наоѓаме во ера на технологија и интернет, каде што многу луѓе ги користат онлајн каналите за комуникација и купување. Баш затоа, дигиталниот маркетинг ни овозможува да ги достигнеме и влијаeме на овие луѓе преку различни онлајн канали и стратегии. Најмногу ми се допаѓа во дигиталниот маркетинг тоа што е динамична и иновативна професија. Секој ден се појавуваат нови технологии, трендови и начини на комуникација, што ни овозможува да се креираат интересни и креативни кампањи. Исто така, дигиталниот маркетинг ни овозможува да ги мериме и анализираме резултатите од нашите активности, што ни помага да ги подобриме и оптимизираме нашите стратегии.
Контент маркетинг, платени реклами & SEO
Creative Hub: Веќе сте речиси на крај на Академијата односно Ви преостануваат уште три часа, кои клучни вештини за еден дигитален маркетер сметате дека ги стекнавте?
Габриела: Од Академијата за дигитален маркетинг, ги стекнав следните клучни вештини:
- Стратегија на дигитален маркетинг: Научив како да ги креирам и имплементирам стратегиите на дигитален маркетинг, вклучувајќи ги различните онлајн канали и техники.
- Социјални медиуми и контент маркетинг: Научив како да ги управувам и креирам ефективни кампањи на социјалните медиуми, како и како да го креирам и оптимизирам содржината за онлајн каналите.
- Платени реклами: Научив како да ги креирам и управувам платените реклами на различни платформи, како Google Ads и Facebook Ads.
- Анализа и мерење на резултати: Научив како да ги анализирам и мерам резултатите од дигиталните маркетинг активности, користејќи ги различните алатки за анализа.
- SEO и веб аналитика: Научив како да го оптимизирам веб-сајтот за пребарувачите и како да ги анализирам податоците за посетителите на веб-сајтот.
Целосна дигитална маркетинг стратегија
Creative Hub: Можете ли да издвоите некој омилен проект на кој сте работеле на Академијата и што научивте од него?
Габриела: Омилен проект на кој работев на Академијата беше креирањето на целосна дигитална маркетинг стратегија за имагинарна компанија. Од овој проект научив многу за процесот на креирање на стратегија, вклучувајќи ги истражувањето на целната група, анализата на конкуренцијата и дефинирањето на целите и таргетите.
Сите предавачи на Академијата беа извонредни
Creative Hub: Кој предавач Ви остави најголем впечаток и зошто?
Габриела: Сите предавачи на Академијата беа извонредни и имаа многу да споделат. Но, предавачот кој ми остави најголем впечаток беше оној кој го предаваше модулот за контент маркетинг – Катерина Попова. Таа е многу позната и искусна во ова поле и ни донесе многу практични совети и примери од своето искуство.
Најпредизвикувачкиот модул беше модулот за SEO и веб аналитика
Creative Hub: Дали би можеле да издвоите омилен модул и модул кој Ви беше најпредизвикувачки?
Габриела: Омилен модул ми беше модулот за платени реклами, бидејќи ми овозможи да ги научам основите на креирање и управување со платени реклами на различни платформи. Најпредизвикувачкиот модул беше модулот за SEO и веб аналитика, бидејќи беше малку по комплексен и бараше повеќе техничко знаење.
Академијата нуди детални и практични наставни материјали
Creative Hub: Земајќи го предвид целокупното искуство дали би ја препорачале Академијата за дигитален маркетинг на некој кој сака со нула предзнаење да се преквалификува во дигитален маркетинг?
Габриела: Со целокупното искуство што го имав на Академијата, го препорачувам ова образование на сите кои сакаат да се преквалификуваат во дигитален маркетинг, дури и на оние со нула предзнаење. Академијата нуди детални и практични наставни материјали, како и можност за интеракција и дискусија со предавачите и колегите.
Дали ти се допадна интервјуто со Габриела, но сепак и покрај искуството споделено од нејзина страна не успеа да одлучиш дали Академијата за дигитален маркетинг е вистинскиот избор за тебе?
Закажи состанок со поранешен студент и прашај сѐ што те интересира.