fbpx

8 Трендови во графичкиот дизајн кои ја одбележаа 2023 година

Како што чекориме во иднината графичкиот дизајн продолжува да се развива поместувајќи ги креативните граници и поставувајќи нови стандарди. Во овој возбудлив блог пост, ќе ги разгледаме волшебните трендови во графичкиот дизајн што ја преплавија индустријата оваа година. Од дизајни креирани од AI до иновативна типографија и сè помеѓу, придружете ни се на патување низ […]
Трендови во графички дизајн во 2023 година
10.02.2023

Како што чекориме во иднината графичкиот дизајн продолжува да се развива поместувајќи ги креативните граници и поставувајќи нови стандарди. Во овој возбудлив блог пост, ќе ги разгледаме волшебните трендови во графичкиот дизајн што ја преплавија индустријата оваа година. Од дизајни креирани од AI до иновативна типографија и сè помеѓу, придружете ни се на патување низ визуелните пејзажи на 2023 година.

⚠️ Потсетување: Уписите за Академија за графички дизајн се во тек.⚠️

Информирај се повеќе за програмата на 071 214 849 или закажи онлајн состанок ↙️

Закажи Online Состанок

Без разлика дали сте искусен дизајнер кој бара свежа инспирација или едноставно сте љубопитни за најновите дизајнерски движења, ова истражување на трендовите ветува да ја поттикне вашата креативност и да ве остави вчудоневидени од уметничките можности што стојат пред вас. Затоа, врзете ги појасите и подгответе се да се инспирирате од неверојатната визуелна естетика што го дефинира графичкиот дизајн во 2023 година!

1. Y2K

Y2K трендот е тренд во кој се користат многу глитери, металик бои и футуристички елементи. Препознатлив е по розовата боја позната како “bubblegum”, сите нешта поврзани со tech ентузијазам и сајбер инспирирани фонтови. Естетиката на Y2K трендот е користење на стикери, хроматска боја и block type фонтови.

2. Смел минимализам

Смел минимализам е тип на индустриски дизајн кој се карактеризира со чисти, едноставни линии и облици. Фокусот е на функционалноста такашто декорациите се сведени на минимум. Општо земено, во смелиот минимализам се применува еден од двата пристапи односно или сè е сведено на најважното или се користи еден единствен драматичен елемент за да се додаде визуелен интерес.

3. Експериментални фонтови

Некои дизајни ги надминуваат јазичните бариери со фокусирање на визуелната комуникација. Оваа година фонтовите зборуваат преку формата и бојата наместо зборовите. Display фонтовите и серифните фонтовии го заземаа централното место во експериментирањето со тоа колку границите на читливост може да се поместат додека се одржува јасност.

Забележително е користењето на фонтови со меки органски форми, како и разиграни фонтови во стилот на графити.

4. Motion дизајн

Напредокот на дизајн технологијата овозможи да се креираат високо квалитетни подвижни слики што можат да се користат и за внатрешно и за надворешно рекламирање. Брендовите повеќе немаат потреба од буџет од илјадници долари за да го покажат својот бренд во движење. Денес можете да сретнете билборди насекаде, почнувајќи од автобуски станици па се до огромни шопинг центри. Користејќи motion дизајн брендовите создаваат нови слоеви на длабочина за потрошувачите и создаваат идентитет на брендот.

(На Академијата за графички дизајн се изучува и motion дизајн. Повеќе за тоа како е структуирана програмата по овој модул и што сѐ ќе научиш дознај во интервјуто со нашиот предавач.)

5. Брендирани илустрации

Брендираните илустрации станаа тренд откако големи брендови како Mailchimp и Dropbox инвестираа во илустрации на сопствен стил на бренд, а по нив станаа популарни и помеѓу малите брендови и бизниси. Овие брендирани илустрации се толку уникатни и оригинални што можат да станат синоним за брендот доколку се соодветно сработени. Дури и персоналните брендови користат скроени илустрации и икони за да го зајакнат својот бренд и да создадат свој уникатен изглед и чувство.

6. Градиенти и заматување

Градиентите или транзициите на боите се во тренд веќе некое време односно долги години. Функционално гледано градиентите додаваат фокус на вашите дизајни и го подобруваат изгледот на преклопениот текст. Тие се брилијантен начин да се вклучат повеќе светли бои на начин кој нема да го заморува окото и е пријатно за гледање.

Оваа година градиентите се изразени во апстрактни форми и дифузни во заматување. 

7. 3D дизајн

Тренд кој во последните години добива популарност е 3D дизајн. 3D дизајнотот вклучува создавање на дигитални модели кои имаат длабочина, текстура и димензионалност. Може да се користи за дизајн на производ, архитектура и илустрации и може да се примени во секоја област.

8. Дизајни креирани од AI

Ова е еден од најновите трендови кој се појави на сцената. Појавата и популаризацијата на AI отвори нов свет на можности за сите. Лесно достапните АI алатки им овозможуваат на графичките дизајнери да ги користат своите креативни умови за правилно да ги насочат AI алатките и да ги подигнат своите дизајни на повисоко ниво.

 

Запиши се на Академија за графички дизајн и за 9 месеци од сега започни со работа како јуниор графички дизајнер.

Поврзани постови

          Pin It on Pinterest

          Share This