АКАДЕМИЈА ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
АКАДЕМИЈА ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
На Академијата ќе ги научите најважните алатки
и сегменти во дигиталниот маркетинг.

Ќе се соочите и со вистински проекти преку кои
ќе стекнете практично знаење и ќе бидете
подготвени да работите како дигитален маркетер.
АКАДЕМИЈА ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
АКАДЕМИЈА ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
На Академијата ќе ги научите најважните алатки и сегменти во дигиталниот маркетинг.

Ќе се соочите и со вистински проекти преку кои ќе стекнете практично знаење и ќе бидете подготвени да работите како дигитален маркетер.
АКАДЕМИЈА ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
КОИ МОДУЛИ ЌЕ ГИ УЧИШ

Content Marketing


Facebook Ads


Public Relations


Google Ads


Account Management


Email Marketing


SEO

Предметот ќе те научи како да креираш ефективна содржина и копи за реклами.

Ќе научиш да креираш и менаџираш Facebook реклами преку Ads Manager.

Предметот ќе те запознае со ПР, различните видови на ПР стратегија, ПР текстови, медиски закуп и моќта која оваа алатка ја има во дигиталниот маркетинг свет.`

Ќе поставиш Google акаунт на веб страна, ќе научиш како да создадеш Google кампањи и да ги оптимизираш според буџет и перформанс.

Акаунт менаџментот или техника на раководење, презентирање и комуникација со клиенти е првиот чекор до успех во дигиталниот маркетинг.

You will learn email marketing strategies to attract leads, nurture them and build relationships with them.

Најефтината и најефективната дигитална алатка доколку правилно се користи. Емаил маркетинг стратегија, дизајн, копи, имплементација и перформанс во различни емаил канали.

Ќе научиш како да го оптимизираш контентот на вебсајтот и како да го рангираш сајтот бесплатно на прва страна на Google.

КОИ МОДУЛИ ЌЕ ГИ УЧИШ

ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ ЕКСПЕРТИТЕ ОД КОИШТО ЌЕ УЧИШ
ШТО ДОБИВАШ ВО CREATIVE HUB? ШТО ДОБИВАШ ВО CREATIVE HUB?
Се пријавувам
ШТО ЗНАЧИ СЕРТИФИКАТОТ
ШТО ЌЕ ГО ДОБИЕШ?
Во зависност од програмата која ќе ја избереш покрај дипломата од Creative Hub можеш да се стекнеш и со Британски признаена диплома - CPD сертификат како и со Европски сертификат со ЕКТС кредити.

CPD е најпознатото тело за акредитација на неформално образование во светот.

Над 1.000.000 луѓе во светот имаат CPD сертификат. Доколку сакаш да работиш во странство, овој сертификат ги докажува стандардите кои ги поседуваш. Единствено кај нас ти овозможуваме да се стекнеш со овој сертификат.
CPD
ЕДЕН НА ЕДЕН СО СТУДЕНТИТЕ
На оваа Академија ќе научиш како да го издигнеш твојот бизнис на повисоко ниво, или да се стекнеш со знаења и вештини за работа во една од најпрогресивните професии денес.
CreativeHub Student
CreativeHub Student
CreativeHub Student
А КАДЕ СЕ ВРАБОТИЈА НАШИТЕ СТУДЕНТИ?
КАКОВ Е ФИДБЕКОТ НА РАБОТОДАВАЧИТЕ
ПО ВРАБОТУВАЊЕТО ?
CreativeHub Student
CreativeHub Student
CreativeHub Student
Избери ја Академијата што најмногу ти одговара!
САМО\АКАДЕМИЈА
ЕУ СЕРТИФИЦИРАНА АКАДЕМИЈА
FAST-TRACK АКАДЕМИЈА
Зошто да избереш Fast-Track Академија? Зошто да избереш Fast-Track Академија?
Распоред на активности на Fast-Track Академијата
Распоред на активности на Fast-Track Академијата

КАЛКУЛАТОР

за пресметка на месечните трошоци

Избери сума:









Можност за финансирање на 15, 36 или 50 рати преку NLB Bank или Halkbank
ОНЛАЈН ИЛИ СО ФИЗИЧКО ПРИСУСТВО
Учи од дома, или дојди кај нас и запознај се лично со групата и предавачите.
Creativehub Skopje
Creativehub Skopje
Creativehub Skopje
СЕ ДВОУМИШ ШТО Е НАЈДОБРО ЗА ТЕБЕ?

Sara Creativehub



Пријави се денес!

АКАДЕМИЈА ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
Образец за аплицирање


Следна група: Септември 2021

Начин на изучување:


Програма:

999EUR

1599EUR

2999EUR
Вашата цел:



Вашата возраст:




Со кликнување на ‘‘Испрати‘‘ се согласувам и давам одобрение Креативе Хуб ДООЕЛ - Скопје да ги користи и да врши обработка на моите лични податоци, како и да ги чува во збирката на лични податоци за потребите на процесот за членување во здружението се додека има потреба од нив, по што ќе бидат избришани/уништени во согласност со Законот за заштита на личните податоци. Го задржувам правото во секое време повлекувањето на согласноста да го дадам во писмена форма.


*За изучување со физичко присуство задолжително е да се прикаже сертификат за примена вакцина. За повеќе детали околу формирање на соодветна група, ќе бидете известени по mail или при телефонски повик.

ХАКАТОНИ И НАСТАНИ ХАКАТОНИ И НАСТАНИ
ХАКАТОНИ И НАСТАНИ ХАКАТОНИ И НАСТАНИ ХАКАТОНИ И НАСТАНИ ХАКАТОНИ И НАСТАНИ ХАКАТОНИ И НАСТАНИ ХАКАТОНИ И НАСТАНИ ХАКАТОНИ И НАСТАНИ
ХАКАТОНИ И НАСТАНИ
ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА

ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА
ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА
ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА
ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА
ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА
ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА
ШТО ВЕЛАТ АЛУМНИТЕ ЗА АКАДЕМИЈАТА
Пријави се веднаш Пријави се веднаш
ПРЕДАВАЊЕ НА БАЛКАНСКИОТ
ПРЕТПРИЕМАЧКИ САМИТ
Dior ја претстави својата маркетинг стратегија во Скопје на настан организиран од Creative Hub На Балканскиот претприемачки самит, организиран од Creative Hub и Стопанската комора на Македонија присуствуваше Акаш Мехта, глобалниот директор за дигитален маркетинг на брендот Dior.

Тој на самитот зборуваше за иднината на дигиталниот маркетинг, неговите почетоци и заработката од 50 милион долари која тој ја донесе на својот бренд.
Глобален директор за дигитален маркетинг во „Dior“
Глобален директор за дигитален маркетинг во „Dior“
Глобален директор за дигитален маркетинг во „Dior“
Глобален директор за дигитален маркетинг во „Dior“
Dior ја претстави својата маркетинг стратегија во Скопје на настан организиран од Creative Hub На Балканскиот претприемачки самит, организиран од Creative Hub и Стопанската комора на Македонија присуствуваше Акаш Мехта, глобалниот директор за дигитален маркетинг на брендот Dior.

Тој на самитот зборуваше за иднината на дигиталниот маркетинг, неговите почетоци и заработката од 50 милион долари која тој ја донесе на својот бренд.
ГОЛЕМ ДЕЛ ОД СТУДЕНТИТЕ
СВОЕТО ЗНАЕЊЕ ГО ПРИМЕНУВААТ
ВО ФАМИЛИЈАРНИОТ БИЗНИС...
“Дигитален маркетинг за да можам сам да си го изрекламирам бизнисот“

„ Како што го започнав мојот прв бизнис, одлучив дека е потребно да се доедуцирам и да инвестирам во дигиталниот маркетинг. Во текот на Академијата научив која стратегија е најсоодветна за раководење со мојот бизнис, и како да ја практикувам истата. Сега многу полесно можам да комуницирам со потенцијалните клиенти кои се активни онлајн.“


CreativeHub Student
Кирил Ивановски
Кеги моби
“Дигиталниот маркетинг ме доведе до нови клиенти“


„ Дигиталниот маркетинг ми овозможи да направам поуспешна стратегија. Предметот Facebook Ads ми беше од голема помош и гледам напредок во однос на резултатите од кампањата. Моите професоинални страници на социјалните мрежи сега се на едно повисоко ниво и во иднина очекувам уште поголем успех.“


CreativeHub Student
СараГаврилова
MakeUp.By.SaraG
... ИЛИ ЗАПОЧНУВААТ СОПСТВЕН БИЗНИС
Daniel
Desno
ПРОЧИТАЈТЕ ШТО КАЖАА РАБОТОДАВАЧИТЕ ШТО ГИ ИСПРАТИЈА
СВОИТЕ ВРАБОТЕНИ КАЈ НАС
" Дигиталната маркетинг Академија претставуваше одлична можност за нас да си ги прошириме видиците, полесно да ги идентификуваме нашите недостатоци, да се реорганизираме и да ја ре-етаблираме нашата стратегија, на тој начин подобро наоѓајќи и пристапувајќи до нашите ниши и тоа преку дигиталните канали, кои не само што им помогнаа на нашите вработени да го прават тоа побрзо, поефикасно и технолошки понапредно, туку и за нашите гости да ни пристапат полесно и да ги имаат сите информации достапни на едноставен и покомпактен начин. Тоа е win-win ситуација, како за нас така и за нашите клиенти и гости. "
" Сметам дека постојано треба да се надоградуваме себеси, и навистина сум презадоволна од соработката со Вас и Вашата Aкадемија за Дигитален Маркетинг."
" Сите предавања ни се достапни во секое време. Тоа е особено ми се допадна, бидејќи со започнувањето на нашиот бизнис понекогаш се случува и да немаме време."
" Бидејки го проширивме нашиот бизнис и добивме многу поголем спектар на услуги, решивме да инвестираме нешто во самите себе и во нашата компанија за да го искористиме тоа на најдобар можен начин и да бидеме по ефикасни и препознатливи на пазарот."
" Секоја компанија има обврска кон своите вработени, да ги поддржи во нивниот развој, да ги мотивира да ги извршуваат своите работни обврски, да бидат извонредни во тоа што го прават, континуирано да ги развијат нивните компетенции, а со тоа ќе ги поттикнеме за личен развој, ќе им овозможиме подобра иднина, а со тоа тие ќе влијаат на развојот на компанијата и заедницата."
Панајотис Колокатис
Генерален менаџер во „Паркленд Хоспиталити Груп”
Мелина Милески
сопственик, „Силуете”
Елена Лазова
директор на маркетинг фабрика „Кристал”
Ѓорѓи Спасов
ко-сопственик на „Play Fit Move Wellness”
Ангела Давчевска и Филип Талески
сопственици, „Job House”
COMMUNITY      COMMUNITY       COMMUNITY      COMMUNITY      COMMUNITY       COMMUNITY      
Саем за вработување за нашите студенти
Во хотел Парк го организиравме првиот „Саем за вработување“ за нашите студенти. Над 40 реномирани компании беа гости на самитот како А1, Пивара, Некстсенс, Публицис, Силиндо, Декра, Пиксел. Фронтвајс Груп, Slice, EOS Matrix, NLB Bank, Sourcico....
CV
CV